Sigh

Avslutade dagen med 3 toilax... Det var allt som fanns kvar. Har haft några kartor i reserv i tablettasken (haha!), för jag har mest använt dulco under mina år. De tog dock slut igår, fick panik men insåg att jag hade tre av de andra kvar.
Så nu är jag då alltså helt tom på laxatives. Inte i kroppen (doh), men...
Måste ta alvedon snart. De hjälper praktiskt taget inte, men eftersom det är det enda jag har för tillfället, så...

Kanske borde avslöja varför jag slutade blogga också. Iallafall på den här anonyma bloggen.
Jag skapade ju en annan och fortsatte skriva som vanligt där, men en dag för ett år sedan kom ett anonymt brev hem till mina päron med adressen dit.. Och så var cirkusen igång.
Men nej, jag blev aldrig inlagd eller så. I'm the mistress of lies, you see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0