Half Baked - Completely fucked

Jaha. Den fastan varade i typ 20 timmar. Jobbade i 9 h under dagen och trodde jag skulle svimma flertalet gånger, men var fortfarande motiverad. Sedan, när min mamma hämtar mig på stationen så ska hon nödvändigtvis in på ICA på vägen hem. Då rasade allt samman.
En grov fralla med 4 olika pålägg (delade på mitten och på längden så det blev 4), samt B&J... Spenderade typ 45 min med att äta glassen och sedan en halvtimma med att få upp den. Och ändå blev burken bara halvfull igen.
Fy fan, vad vidrigt.


Sammanlagt är det väl inte mer än 1700 kcal typ, vilket i sig är stört mycket men ändå inte så mycket att någon i min viktklass går upp i vikt... Speciellt inte när jag ätit 2000+ om dagen jävligt länge nu.
God. Jag måste passa snyggt i mina 26or när jag åker till NYC. Jag måste.
Undra hur många kcal som kom upp.

Kommentarer
Postat av: Louise

uppdateeera!!!

2009-03-07 @ 12:18:10
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0