Even worse

Inte kommit in i bloggvanorna ännu, har ju trots allt en officiell blogg att sköta samt en annan som går på halvfart men som jag med stor sannolikhet kommer flytta över min officiella till när jag flyttar till the United States of Awesomeness.
Fan vad jag längtar. Om 4 veckor är jag helt flyttad.

Maten då? Johorå jag äter och frodas. Fetma. Seriöst. Vet inte vad jag ska ta mig till för att bryta det hela. Om jag verkligen kunde ta ett krafttag kunde jag losa 10 kg till flytten. Men det skulle kräva a certain amount of freaking amazing self discipline.

Jag vill bara spy.

Kommentarer
Postat av: Lsol

Fattar inte än att du verkligen ska flytta...Men ja, 10 kg. VI BORDE!!! För helvete.

2009-03-15 @ 20:26:17
Postat av: Lsol

Fattar inte än att du verkligen ska flytta...Men ja, 10 kg. VI BORDE!!! För helvete.

2009-03-15 @ 20:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0