The saviour is on its way

Jag vet att det suger just nu, men jag vet att du har styrkan att ta dig tillbaka, och vi vet båda två att detta inte är du. Att göra så som dom senaste veckorna gör ingen glad, eller hur? Men det blir inte bättre av att ta upp gamla vanor! Du veeet det, och även om det känns som en nödlösning just nu så är det inte det! Det känns tufft att komma i form igen, men bara första dagen, och sedan rullar det på, bara man inte bryter det! Du är aldrig någonsin värd att må dåligt, eller straffa dig själv!

Idag vägdes det 50,8 kg, en besvikelse, men jag vet hur uppsvälld jag blir efter laxering. Och visst, i skolan åt jag förmiddagsmellanmål och lunch, och när jag kom hem vägde jag mig igen, med kläder, och vägde samma. Så det är påväg tillbaka. Åt middag för ett tag sedan också, gott, antar jag, haha. Är förkyld så känner inte så mycket smak. Och frälsaren, det är efedrinet det som kanske är på G snart. Men jag ska höra om inte Stacker finns istället, vet inte om det var någon större skillnad men på något vänster så fastnade jag mer för det.
Ikväll eller imorgon får jag Milka-choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0