Relief

Har inte ont i magen! Och har ½ tablett kvar! Plus en ipren! Super.Dumma är att jag är riktigt jävla nastily up for bakverk i rätt många former just nu. Typ drömmar som är helt sådär mjuka runtom och hårda innanför. Brownie... Äppelpaj kanske jag ska göra på fredag! Eller om det blir lördag! En av våra grannar har jättemånga äpplen på sitt träd nu så jag funderar på att gå och fråga om jag får ta några och så ska jag göra en riktig jävla paj med både botten och lock.
Fan. Pappa förlåt att jag inte sa till mig själv att inte äta godis... Jag tänkte på det du sa, att det är bara att bestämma sig... Och jag vet att jag inte ska skylla på att det inte gå! Jag vet! Men... Jag ska inte säga det. Men det är svårt! Köp ingen choklad till mig, för jag är tjock och förtjänar det inte.
Varför cirkulerar mitt liv kring min vikt, mitt utseende och allt ätbart? VARFÖR?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0